Nieuw Zeeland - Reisverslagen van Stijn - WaarBenJij.nu Nieuw Zeeland - Reisverslagen van Stijn - WaarBenJij.nu

Nieuw Zeeland

Samen met papa en mama ga ik 2 maanden op vakantie naar Nieuw Zeeland. Via deze pagina kan iedereen die het leuk vindt lezen wat ik heb beleefd en waar ik ben.

Ik hoop dat jij hier ook veel plezier aan beleefd.

Groet en een dikke kus,

Stijn

Recente Reisverslagen:

24 Januari 2014

Coromandel en Northland

12 Januari 2014

Het Noordereiland

03 Januari 2014

Oud en nieuw, walvissen en dolfijnen

27 December 2013

Helicopters zijn cool

20 December 2013

Te Anau
Stijn

Hallo, Ik ben Stijn en ik ben 4 jaar. Ik reis met mijn mama en papa 2 maanden door Nieuw Zeeland. Papa en mama hebben mij er al veel over verteld en ik vind het heel leuk dat ik het bijna zo ver is. Ik vind het ook heel spannend.

Actief sinds 17 Nov. 2013
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 5613

Voorgaande reizen:

03 December 2013 - 01 Februari 2014

Nieuw Zeeland

Landen bezocht: