Voorbereiding - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Stijn - WaarBenJij.nu Voorbereiding - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Stijn - WaarBenJij.nu

Voorbereiding

Door: Papa van Stijn

Blijf op de hoogte en volg Stijn

25 November 2013 | Nederland, Nederland

Hallo, hier mijn eerste bericht op het internet. Ik ga een lange reis maken naar Nieuw Zeeland en daarom ben ik even een tijdje niet op school.

Mama en papa zeggen dat het wel heel ver vliegen is. Eerst in een groot vliegtuig naar Hong Kong in China, daarna met een ander groot vliegtuig naar Auckland in Nieuw Zeeland en daarna met een klein vliegtuig naar Christchurch. Bij elkaar 36 uur vliegen. Dat is een dag, een nacht slapen en daarna weer een dag. Wel lang, maar ik vind vliegtuigen super cool. Het is zó ver, als het hier dag is, dan is het daar nacht en andersom. Eigenlijk mag ik dus héél laat naar bed. Mama en papa hebben gezegd dat ik ook in het vliegtuig mag slapen.

De voorbereidingen zijn thuis al begonnen. Mama en papa pakken allemaal spulletjes in die we mee willen nemen, zoals knuffels, spelletjes en boekjes. Misschien laat ik wat ruimte voor ze over zodat ze zelf ook wat mee kunnen nemen, maar mijn spulletjes zijn het belangrijkst. Ook neem ik mijn vriendenboekje mee en nog meer foto's van jullie uit de klas. Dan kan ik altijd nog naar jullie kijken als ik jullie mis, want ik zal jullie zeker missen.

Dit was mijn eerste verslag van de lange vakantie die komen gaat. Het volgende bericht zal waarschijnlijk vanuit Nieuw Zeeland zijn en dan heb ik misschien al mijn eerste avonturen beleeft. Tot dan.

DOEI, Stijn

  • 27 November 2013 - 14:11

    Anouk En Thijmen:

    Hoi Stijn,
    wow wat een reis ga jij maken! We kijken ernaar uit om te kunnen lezen over alle avonturen die je daar gaat beleven.

  • 29 November 2013 - 07:20

    Zeljka Matera:

    Hoi Stijn,
    Ik wens je leuke vakantie en goede reis!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Stijn

Hallo, Ik ben Stijn en ik ben 4 jaar. Ik reis met mijn mama en papa 2 maanden door Nieuw Zeeland. Papa en mama hebben mij er al veel over verteld en ik vind het heel leuk dat ik het bijna zo ver is. Ik vind het ook heel spannend.

Actief sinds 17 Nov. 2013
Verslag gelezen: 242
Totaal aantal bezoekers 5619

Voorgaande reizen:

03 December 2013 - 01 Februari 2014

Nieuw Zeeland

Landen bezocht: